tło

Zapytanie ofertowe na wynajem sali konferencyjnej i usługę gastronomiczną na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich w dniu 15.10.2020

ZAPYTANIE OFERTOWE
dot. wynajmu sali konferencyjnej i usługi gastronomicznej
na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich
dla 100 osób w dniu 15.10.2020

1. Zamawiający
Województwo Wielkopolskie z siedzibą Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu
Departament Gospodarki
al. Niepodległości 34
61-714 Poznań

Osoba do kontaktu:
(w godz. 7:00 – 15:00)
Anna Maciołek
tel. 61 626 62 62
adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

2. Postanowienia ogólne
2.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści Zapytania Ofertowego do upływu terminu składania ofert. Dokonywane zmiany są wiążące dla wszystkich Oferentów.
2.2. Wszelka dokumentacja w zakresie niniejszego postępowania będzie przekazywana przez Zamawiającego i Oferentów drogą elektroniczną.
2.3. Postępowanie oznaczone jest znakiem sprawy: DRG-III-IG.813.17.2020 i Oferenci winni we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powoływać się na wyżej podane oznaczenie sprawy.
2.4. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
2.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.

3. Opis przedmiotu zamówienia
3.1 najem sali konferencyjnej na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich dla 100 osób w dniu 15.10.2020 r. w godzinach 7:00-16:00; z zachowaniem obowiązujących rządowych wytycznych
w związku z wirusem SARS-CoV-2.
3.2 obiekt nieposiadający barier architektonicznych ograniczających widoczność, posiadający dobrą akustykę, dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (np. podjazd, winda itp.).
3.3 w cenie najmu zapewnione: obsługa techniczna sali, ogrzewanie/klimatyzacja, oświetlenie, szatnia z obsługą, WC z obsługą, bieżące sprzątanie zgodnie z wymogami obowiązującego reżimu sanitarnego, mównica oraz stół z krzesłami dla prelegentów na 5 osób, flagi Polski i USA, dekoracje kwiatowe: 1 bukiet na stole prelegentów, 1 bukiet przy mównicy; właściwe oznakowania przed salą i na trasie do sali, w celu ułatwienia dotarcia uczestników na spotkanie, 200 szt. maseczek ochronnych jednorazowych i 200 par rękawiczek jednorazowych, dostęp do Internetu, bezpłatny parking dla uczestników.
3.4 ustawienie w sali konferencyjnej – pojedyncze krzesła z zachowaniem odległości zgodnie z obowiązującymi wytycznymi sanitarnymi.
3.5 zapewnienie: komputera lub laptopa, rzutnika multimedialnego, ekranu do prezentacji multimedialnych, nagłośnienia, zabezpieczonych sanitarnie mikrofonów bezprzewodowych, wskaźnika laserowego, flipcharta z flamastrami oraz obsługi sprzętu IT, AV i nagłośnienia;
3.6 zapewnienie wydzielonego miejsca na recepcję oraz na usługę gastronomiczną dla uczestników
z zachowaniem obowiązujących rządowych wytycznych w związku z wirusem SARS-CoV-2;
3.7 usługa gastronomiczna dla 100 osób z obsługą kelnerską: przerwa kawowa max. 1h (kawa, herbata, cukier, mleko, mleko bez laktozy, mleko roślinne, cytryna świeża, woda niegazowana w dzbanku, sok 100% pomarańczowy, sok 100 % jabłkowy – ilość bez ograniczeń; przekąski na zimno: mini-wypieki (np. tartaletki, babeczki): 3 rodzaje na słodko i 3 rodzaje na wytrawnie (1 porcja/ ok. 80 g, po 4 porcje na osobę, proporcja: 25% słodkich i 75% wytrawnych) oraz przygotowanie i wydanie indywidualnych pakietów lunchowych w papierowych torbach (lunchbox) składające się z: 2 rodzajów wypieków wytrawnych na zimno
(2 porcje na osobę, ok. 150 g każda porcja) oraz 1 rodzaju ciasta na osobę, (ok. 70 g porcja).
60 lunchboxów w wersji mięsnej i 40 lunchboxów w wersji wegetariańskiej. Dodatkowo do wyboru:
1 woda gazowana/niegazowana butelkowana 0,5 l na osobę lub sok 100% pomarańczowy/jabłkowy 0,3 l na osobę. Ponadto w miejscu serwowania posiłku zapewnienie: serwetek, opakowań i sztućców jednorazowych ekologicznych oraz stolików koktajlowych w odpowiedniej ilości w stosunku do obowiązujących wytycznych sanitarnych).

4. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia wymogi określone w opisie przedmiotu zamówienia i jest najkorzystniejsza cenowo wg kryterium 100 % ceny brutto.

5. Sposób przygotowania i wysłania oferty
5.1 Wykonawca zainteresowany realizacją zlecenia złoży ofertę w formie elektronicznej na adres mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.w nieprzekraczalnym terminie do dnia 21 września 2020 roku zawierającą następujące elementy:
a. dane Oferenta: nazwę i dane teleadresowe, NIP;
b. dane osoby do kontaktu (imię i nazwisko, telefon, e-mail);
c. łączną cenę realizacji zamówienia netto i brutto wyrażoną w PLN (tj. z podatkiem VAT,
wg obowiązującej stawki tego podatku), z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku;
d. oświadczenie dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych Oferenta oraz osoby do kontaktu w celu przeprowadzenia zapytania ofertowego, tj. procedury wyboru najkorzystniejszej oferty, zgodnie
z treścią klauzuli informacyjnej w pkt 6 niniejszego dokumentu, w tym z informacją zapoznaniu się
z klauzulą informacyjną oraz celami i sposobami przetwarzania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania.
e. oświadczenie dot. wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których Oferent bezpośrednio lub pośrednio pozyskał dane osobowe i przekazał Zamawiającemu w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu 1.

5.2 Oferta zostanie sporządzona w języku polskim.
5.3 Cena oferty musi obejmować pełny zakres wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia.
5.4 UWAGA: Niespełnienie powyższych wymagań przez Oferenta powoduje dyskwalifikację oferty ze względów formalnych i zaprzestanie jej rozpatrywania.

6. Informacja ogólna dla właścicieli danych osobowych
W związku z przetwarzaniem danych osobowych przekazanych Zamawiającemu przez Oferentów (Wykonawców) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
Zamawiający informuje, że:

6.1. Administratorem danych osobowych jest Marszałek Województwa z siedzibą Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu, przy al. Niepodległości 34, 61-714 Poznań.
6.2. Dane osobowe przetwarzane będą w związku z realizacją obowiązku prawnego ciążącego
na administratorze tj. w celu przeprowadzenia procedury wyboru najkorzystniejszej oferty, zawarcia
i wykonania umowy oraz archiwizacji.
6.3. Dane osobowe przetwarzane są w związku z wykonaniem zadania realizowanego w interesie publicznym – w związku z art. 11, ust. 2, punkty 1 i 6 Ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie województwa (tekst jednolity Dz.U. z 2019 r., poz. 512, ze zmianami).
6.4. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych: Departament Organizacyjny i Kadr, Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu, al. Niepodległości 34, 61-714 Poznań, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
6.5. Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną.
6.6. Podanie danych osobowych jest konieczne dla prawidłowości złożenia oferty, a ich niepodanie skutkuje brakiem możliwości udziału w procedurze wyboru najkorzystniejszej oferty.
6.7. Oferentowi przysługuje prawo do dostępu do danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania.
6.8. Oferentowi przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania w związku z Państwa sytuacją szczególną w przypadku o którym mowa w pkt. 6.3.
6.9. Oferentowi przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
6.10. Dane osobowe będą ujawniane następującym odbiorcom danych: podmiotom kontrolującym UMWW.
6.11. Dane osobowe nie są przetwarzane w sposób zautomatyzowany w celu podjęcia jakiejkolwiek decyzji.
6.12. W przypadku, gdy Oferent przekazuje w ofercie dane osobowe inne niż bezpośrednio jego dotyczące, to ciąży na mim obowiązek dot. wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec tych osób fizycznych, od których dane osobowe zostały bezpośrednio
lub pośrednio pozyskane i przekazane Zamawiającemu w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.

1 Oferent nie składa tego oświadczenia w przypadku, gdy nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO.

Data publikacji: 17 września 2020 r.

Zapytanie ofertowe-najem sali i usługa gastronomiczna na MTP_15102020