Drugi nabór wniosków w  programie Interreg Region Morza Bałtyckiego

Department Gospodarki uprzejmie informuje, że 20 października br. podczas konferencji programowej
w Hamburgu, oficjalnie ogłoszono drugi nabór wniosków na projekty małe i projekty główne
w programie. Wnioski o dofinansowanie projektów ze środków programu mogą składać instytucje
ze wszystkich polskich województw.

Oferta programu jest kierowana do:

  • władz centralnych
  • samorządów regionalnych i lokalnych
  • instytucji publicznych
  • organizacji pozarządowych
  • przedsiębiorców.

 1. Drugi nabór wniosków o dofinansowanie projektów małych potrwa do 26 stycznia 2023 r.,
a projektów głównych do 14 marca 2023 r.

Ważne! Pierwszym obowiązkowym krokiem w aplikacji jest przedstawienie Project Idea Form- koncepcji projektu. W przypadku projektów małych należy to zrobić do 5 stycznia 2023 r., natomiast w przypadku projektów głównych do 14 lutego 2023 r.
Przedstawienie koncepcji projektu pozwoli na konsultację wnioskodawcy z Wspólnym Sekretariatem
i dopracowanie koncepcji projektu przed jego złożeniem.
Ogłoszenia o naborze oraz więcej informacji znajduje się w zakładce programu na stronie www.ewt.gov.pl.

2. 17 listopada br. odbędzie się krajowe seminarium informacyjne o zasadach drugiego naboru wniosków w programie

Krajowy Punkt Kontaktowy programu (MFiPR) wraz z przedstawicielami Wspólnego Sekretariatu zapraszają do udziału w krajowym seminarium informacyjnym o zasadach drugiego naboru wniosków
w programie Interreg Region Morza Bałtyckiego 2021-2027.
Podczas spotkania zostaną przedstawione zasady i priorytety tematyczne programu, harmonogram oraz szczegóły drugiego naboru wniosków.
Uczestnicy spotkania zainteresowani złożeniem wniosku w naborze dowiedzą się między innymi jak skonstruować budżet i jakich błędów nie popełniać w aplikacji.
Seminarium informacyjne odbędzie się online w godzinach 10.00-14.00. Rejestracja jest możliwa do dnia 15 listopada br.

Program oraz formularz rejestracyjny znajdują się TUTAJ.

3. W związku z ogłoszeniem naboru wniosków, Wspólny Sekretariat uruchamia kolejną serię webinariów dla wnioskodawców

W listopadzie odbędą się 3 seminaria online prowadzone przez przedstawicieli Wspólnego Sekretariatu programu.
Daty oraz zakres tematyczny spotkań mogą Państwo zobaczyć TUTAJ.
Wspólny Sekretariat zaprasza wszystkich zainteresowanych udziałem w programie do rejestracji na webinaria!

Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w webinarach i składania wniosków w drugim naborze!